Vaším hlavním úkolem bude komunikace s klienty online, telefonicky a emailem.
Budete poskytovat informace, prezentovat služby, objednávat termíny a provádět administraci a aktualizaci osobních údajů v interních databázích. Budete také vyřizovat a organizovat různé další požadavky klientů a zastupovat kolegy na recepci kliniky.
Svým příkladným přístupem k práci a klientům budete posilovat hodnotu značky MY CLINIC.
Dejte nám o sobě vědět a společně zkusíme změnit Váš profesní život.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj motivační dopis v anglickém jazyce, životopis v anglickém a českém jazyce1 naší personální manažerce a my se Vám rádi ozveme.
Cílem MY CLINIC je získat a rozvíjet dlouhodobou důvěru klientů tím, že poskytuje osobní, vysoce kvalitní a odbornou ambulantní lékařskou péči. Klinika se stává respektovaným plnohodnotným diagnostickým a léčebným centrem ambulantní péče zaměřeným na prevenci, zjišťování skutečných příčin onemocnění a jejich cílenou šetrnou léčbu.
Činnost kliniky je založena na úctě, respektu a osobním přístupu ke každému klientovi. Lékaři, sestry a ostatní zaměstnanci věnují dostatek času identifikaci individuálních zdravotních, preventivních a léčebných potřeb všech klientů. Neléčí symptomy, ale zaměřují se na příčiny, které řeší přednostně vlastními prostředky s využitím profesionálního personálního a špičkového technického zázemí MY CLINIC.
* Důvěrnost citlivých informací je pro nás samozřejmostí a bude s nimi nakládáno dle platné legislativy o ochraně osobních údajů.