Pneumologie v MY CLINIC

Pneumologie je lékařská specializace zaměřená na prevenci, diagnostiku a léčbu onemocnění dýchacího systému. Vysoký standard pneumologické zdravotní péče je v MY CLINIC zajištěn díky odborné úrovni lékařů a vybavení moderními diagnostickými přístroji.

Objednat se k lékaři

S čím pomáháme?

Věnujeme se onemocněním průdušek a plic v celé jejich šíři. Nejčastěji se na nás pacienti obracejí kvůli těmto potížím:

• Akutní respirační infekty
  • Astma
  • Chronická obstrukční plicní nemoc
  • Chronický kašel
  • Záněty průdušek a zápaly plic
  • Nádorová onemocnění plic
  • Fibrotizující onemocnění plic
  • Poruchy dýchání ve spánku (např chrápání, obstrukční spánková apnoe apod.)

Aktuálně nabízíme plicní vyšetření po prodělání nemoci COVID-19. Toto vyšetření je vhodné jak pro pacienty s přetrvávajícími dýchacími obtížemi, tak i pro klienty, kteří si chtějí ověřit, zda jim onemocnění nezpůsobilo chronické poškození plic.

Vybavení

• Spirometr k základnímu měření plicní funkce a provádění bronchodilatačních testů.
  • Přístroj na měření vydechovaného oxidu dusnatého, sloužící k zjištění přítomnosti eosinofilního zánětu dýchacích cest.

Ve spolupráci s ostatními specializacemi MY CLINIC provádíme i další nezbytná vyšetření jako např. rentgen hrudníku i kardiologické nebo ORL vyšetření.

Náš tým

Zakládáme si na vysoké odbornosti našich lékařů a na individuálním přístupu ke každému pacientovi. Poskytujeme nadstandardní čas na vyšetření i následnou konzultaci. Oddělení pneumologie úzce spolupracuje s ostatními specializacemi MY CLINIC.

Pro ambulance praktických lékařů a pediatrie provádíme specializovaná plicní vyšetření. Pokud je nutné komplexní vyšetření, můžeme s výhodou využít služeb specializace interního lékařství, ORL nebo neurologie. Veškerá vyšetření tak můžete absolvovat pohodlně pod jednou střechou.