Jsem ergoterapeutka s pediatrickou specializací a pomáhám dětem i náctiletým s opožděným vývojem, psychickými potížemi a poruchami učení.
Vytvářím léčebné programy, které pomáhají zlepšovat celkový vývoj dětí i jejich zvládání různých činností. Zapojuji také rodiče a poskytuji jim informace potřebné k tomu, aby dokázali podporovat rozvoj svého dítěte a jeho nezávislost v rámci každodenního života.
Spolupracuji zároveň i s učiteli dětí, kterým pomáhám zavádět strategie zaměřené na zlepšování výkonů ve škole a začlenění do společnosti.
Věřím v týmovou práci, a proto jsem otevřená konzultacím i spolupráci s různými dalšími specialisty na péči o děti.
Životopis
Vzdělání
2006
Chilská univerzita, Santiago de Chile, obor Zkoumání lidské činnosti, bakalářský titul
2012
Univerzita Pabla de Olavide, Sevilla, Španělsko, obor Dětská neuropsychologie, magisterský titul
Absolvování řady specializovaných postgraduálních kurzů: „Online seminář o základech fungování mozku a smyslového vnímání“, „Myšlení ve viditelné podobě: budování lepšího porozumění díky kritickému a kreativnímu myšlení“, „Základní kurz o modelu DIR/Floortime“, „Z pohledu senzorické integrace“, „Terapie senzorické integrace“, „Model lidské činnosti: personalizovaná a holistická terapie ke zlepšení vývoje dovedností potřebných v rámci lidské činnosti“
Zaměstnání a odborná praxe
2008–2021
klinika Canadian Medical Care, Praha, pediatrická ergoterapeutka spolupracující s týmem specialistů na duševní zdraví a fyzioterapii
2012–nyní
škola International School of Prague, školní ergoterapeutická poradkyně, soukromá ergoterapeutka pro žáky, zaměstnance a jejich rodiny, specialistka pomáhající se zvláštními potřebami u dětí s poruchami učení, členka týmu pro podporu učení
2009–2012
škola English International School of Prague, ergoterapeutka a asistentka pedagoga pro děti s autismem, které se vzdělávají v rámci standardního vzdělávacího systému
2008–2009
soukromá ergoterapeutka pro syna chilského velvyslance v České republice
2007–2008
centrum zvláštního vzdělávání „Dr. Hans Asperger“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka klinického týmu pro školní integraci
2007–2008
základní a střední škola „Anexo Benjamin Vicuña Mackenna“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka týmu pro podporu učení v rámci školní integrace
2007–2008
veřejné lékařské centrum „Eduardo Frey Montalva“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka týmu pro podporu duševního zdraví
Přednášková a výuková činnost
2019–2020
škola International School of Prague, lektorka seminářů pro pedagogické pracovníky – „Jak nejlépe pomáhat studentům v záležitostech chování a učení, se zaměřením na jejich senzorické a vývojové potřeby“
2012
konference APLA (Asociace pomáhající lidem s autismem), Praha – „Senzorická integrace u dětí s autismem“
2011
Česká asociace ergoterapeutů, výroční konference, Praha – „Ergoterapie v Chile“; „Ergoterapie pro děti s autismem a poruchou pozornosti“
2008–2009
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Katedra speciální pedagogiky – „Ergoterapie pro děti s poruchami autistického spektra“
Jsem ergoterapeutka s pediatrickou specializací a pomáhám dětem i náctiletým s opožděným vývojem, psychickými potížemi a poruchami učení.
Vytvářím léčebné programy, které pomáhají zlepšovat celkový vývoj dětí i jejich zvládání různých činností. Zapojuji také rodiče a poskytuji jim informace potřebné k tomu, aby dokázali podporovat rozvoj svého dítěte a jeho nezávislost v rámci každodenního života.
Spolupracuji zároveň i s učiteli dětí, kterým pomáhám zavádět strategie zaměřené na zlepšování výkonů ve škole a začlenění do společnosti.
Věřím v týmovou práci, a proto jsem otevřená konzultacím i spolupráci s různými dalšími specialisty na péči o děti.
Životopis
Vzdělání
2006
Chilská univerzita, Santiago de Chile, obor Zkoumání lidské činnosti, bakalářský titul
2012
Univerzita Pabla de Olavide, Sevilla, Španělsko, obor Dětská neuropsychologie, magisterský titul
Absolvování řady specializovaných postgraduálních kurzů: „Online seminář o základech fungování mozku a smyslového vnímání“, „Myšlení ve viditelné podobě: budování lepšího porozumění díky kritickému a kreativnímu myšlení“, „Základní kurz o modelu DIR/Floortime“, „Z pohledu senzorické integrace“, „Terapie senzorické integrace“, „Model lidské činnosti: personalizovaná a holistická terapie ke zlepšení vývoje dovedností potřebných v rámci lidské činnosti“
Zaměstnání a odborná praxe
2008–2021
klinika Canadian Medical Care, Praha, pediatrická ergoterapeutka spolupracující s týmem specialistů na duševní zdraví a fyzioterapii
2012–nyní
škola International School of Prague, školní ergoterapeutická poradkyně, soukromá ergoterapeutka pro žáky, zaměstnance a jejich rodiny, specialistka pomáhající se zvláštními potřebami u dětí s poruchami učení, členka týmu pro podporu učení
2009–2012
škola English International School of Prague, ergoterapeutka a asistentka pedagoga pro děti s autismem, které se vzdělávají v rámci standardního vzdělávacího systému
2008–2009
soukromá ergoterapeutka pro syna chilského velvyslance v České republice
2007–2008
centrum zvláštního vzdělávání „Dr. Hans Asperger“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka klinického týmu pro školní integraci
2007–2008
základní a střední škola „Anexo Benjamin Vicuña Mackenna“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka týmu pro podporu učení v rámci školní integrace
2007–2008
veřejné lékařské centrum „Eduardo Frey Montalva“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka týmu pro podporu duševního zdraví
Přednášková a výuková činnost
2019–2020
škola International School of Prague, lektorka seminářů pro pedagogické pracovníky – „Jak nejlépe pomáhat studentům v záležitostech chování a učení, se zaměřením na jejich senzorické a vývojové potřeby“
2012
konference APLA (Asociace pomáhající lidem s autismem), Praha – „Senzorická integrace u dětí s autismem“
2011
Česká asociace ergoterapeutů, výroční konference, Praha – „Ergoterapie v Chile“; „Ergoterapie pro děti s autismem a poruchou pozornosti“
2008–2009
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Katedra speciální pedagogiky – „Ergoterapie pro děti s poruchami autistického spektra“