icn
Logo MY CLINIC
Doktor Carmen Gloria Vrubel-Fernández Verdejo, MSc.

Carmen Gloria Vrubel-Fernández Verdejo, MSc.

Ergoterapeut pro děti

OBJEDNAT SE KE SPECIALISTOVI
anglicky, španělsky

Jsem ergoterapeutka s pediatrickou specializací a pomáhám dětem i náctiletým s opožděným vývojem, psychickými potížemi a poruchami učení.

Vytvářím léčebné programy, které pomáhají zlepšovat celkový vývoj dětí i jejich zvládání různých činností. Zapojuji také rodiče a poskytuji jim informace potřebné k tomu, aby dokázali podporovat rozvoj svého dítěte a jeho nezávislost v rámci každodenního života.

Spolupracuji zároveň i s učiteli dětí, kterým pomáhám zavádět strategie zaměřené na zlepšování výkonů ve škole a začlenění do společnosti.

Věřím v týmovou práci, a proto jsem otevřená konzultacím i spolupráci s různými dalšími specialisty na péči o děti.

Životopis

Vzdělání

2006

Chilská univerzita, Santiago de Chile, obor Zkoumání lidské činnosti, bakalářský titul

2012

Univerzita Pabla de Olavide, Sevilla, Španělsko, obor Dětská neuropsychologie, magisterský titul

Absolvování řady specializovaných postgraduálních kurzů: „Online seminář o základech fungování mozku a smyslového vnímání“, „Myšlení ve viditelné podobě: budování lepšího porozumění díky kritickému a kreativnímu myšlení“, „Základní kurz o modelu DIR/Floortime“, „Z pohledu senzorické integrace“, „Terapie senzorické integrace“, „Model lidské činnosti: personalizovaná a holistická terapie ke zlepšení vývoje dovedností potřebných v rámci lidské činnosti“

Zaměstnání a odborná praxe

2008–2021

klinika Canadian Medical Care, Praha, pediatrická ergoterapeutka spolupracující s týmem specialistů na duševní zdraví a fyzioterapii

2012–nyní

škola International School of Prague, školní ergoterapeutická poradkyně, soukromá ergoterapeutka pro žáky, zaměstnance a jejich rodiny, specialistka pomáhající se zvláštními potřebami u dětí s poruchami učení, členka týmu pro podporu učení

2009–2012

škola English International School of Prague, ergoterapeutka a asistentka pedagoga pro děti s autismem, které se vzdělávají v rámci standardního vzdělávacího systému

2008–2009

soukromá ergoterapeutka pro syna chilského velvyslance v České republice

2007–2008

centrum zvláštního vzdělávání „Dr. Hans Asperger“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka klinického týmu pro školní integraci

2007–2008

základní a střední škola „Anexo Benjamin Vicuña Mackenna“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka týmu pro podporu učení v rámci školní integrace

2007–2008

veřejné lékařské centrum „Eduardo Frey Montalva“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka týmu pro podporu duševního zdraví

Přednášková a výuková činnost

2019–2020

škola International School of Prague, lektorka seminářů pro pedagogické pracovníky – „Jak nejlépe pomáhat studentům v záležitostech chování a učení, se zaměřením na jejich senzorické a vývojové potřeby“

2012

konference APLA (Asociace pomáhající lidem s autismem), Praha – „Senzorická integrace u dětí s autismem“

2011 

Česká asociace ergoterapeutů, výroční konference, Praha – „Ergoterapie v Chile“; „Ergoterapie pro děti s autismem a poruchou pozornosti“

2008–2009

Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Katedra speciální pedagogiky – „Ergoterapie pro děti s poruchami autistického spektra“      

Jsem ergoterapeutka s pediatrickou specializací a pomáhám dětem i náctiletým s opožděným vývojem, psychickými potížemi a poruchami učení.

Vytvářím léčebné programy, které pomáhají zlepšovat celkový vývoj dětí i jejich zvládání různých činností. Zapojuji také rodiče a poskytuji jim informace potřebné k tomu, aby dokázali podporovat rozvoj svého dítěte a jeho nezávislost v rámci každodenního života.

Spolupracuji zároveň i s učiteli dětí, kterým pomáhám zavádět strategie zaměřené na zlepšování výkonů ve škole a začlenění do společnosti.

Věřím v týmovou práci, a proto jsem otevřená konzultacím i spolupráci s různými dalšími specialisty na péči o děti.

Životopis

Vzdělání

2006

Chilská univerzita, Santiago de Chile, obor Zkoumání lidské činnosti, bakalářský titul

2012

Univerzita Pabla de Olavide, Sevilla, Španělsko, obor Dětská neuropsychologie, magisterský titul

Absolvování řady specializovaných postgraduálních kurzů: „Online seminář o základech fungování mozku a smyslového vnímání“, „Myšlení ve viditelné podobě: budování lepšího porozumění díky kritickému a kreativnímu myšlení“, „Základní kurz o modelu DIR/Floortime“, „Z pohledu senzorické integrace“, „Terapie senzorické integrace“, „Model lidské činnosti: personalizovaná a holistická terapie ke zlepšení vývoje dovedností potřebných v rámci lidské činnosti“

Zaměstnání a odborná praxe

2008–2021

klinika Canadian Medical Care, Praha, pediatrická ergoterapeutka spolupracující s týmem specialistů na duševní zdraví a fyzioterapii

2012–nyní

škola International School of Prague, školní ergoterapeutická poradkyně, soukromá ergoterapeutka pro žáky, zaměstnance a jejich rodiny, specialistka pomáhající se zvláštními potřebami u dětí s poruchami učení, členka týmu pro podporu učení

2009–2012

škola English International School of Prague, ergoterapeutka a asistentka pedagoga pro děti s autismem, které se vzdělávají v rámci standardního vzdělávacího systému

2008–2009

soukromá ergoterapeutka pro syna chilského velvyslance v České republice

2007–2008

centrum zvláštního vzdělávání „Dr. Hans Asperger“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka klinického týmu pro školní integraci

2007–2008

základní a střední škola „Anexo Benjamin Vicuña Mackenna“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka týmu pro podporu učení v rámci školní integrace

2007–2008

veřejné lékařské centrum „Eduardo Frey Montalva“, Santiago, Chile, ergoterapeutka, členka týmu pro podporu duševního zdraví

Přednášková a výuková činnost

2019–2020

škola International School of Prague, lektorka seminářů pro pedagogické pracovníky – „Jak nejlépe pomáhat studentům v záležitostech chování a učení, se zaměřením na jejich senzorické a vývojové potřeby“

2012

konference APLA (Asociace pomáhající lidem s autismem), Praha – „Senzorická integrace u dětí s autismem“

2011 

Česká asociace ergoterapeutů, výroční konference, Praha – „Ergoterapie v Chile“; „Ergoterapie pro děti s autismem a poruchou pozornosti“

2008–2009

Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Katedra speciální pedagogiky – „Ergoterapie pro děti s poruchami autistického spektra“      

Objednat se k lékaři