Hlavním úkolem Recepční/ho je osobně zajišťovat agendu recepce kliniky v komunikaci s našimi klienty a administrativním zajištění péče při jejich návštěvě kliniky.
Svým příkladným přístupem k práci a klientům budete posilovat hodnotu značky MY CLINIC. a stanete se tváří kliniky.
Spolu s týmem ostatních recepčních budete zajišťovat vlastní příjem klientů a platby. Budete provádět údržbu a aktualizaci údajů v interních databázích, zjišťovat a obstarávat
organizační a další potřeby a požadavky klientů, získávat jejich zpětnou vazbu a zaznamenávat ji do interních systémů. Budete také zastupovat kolegy v oddělení klientské péče.
Cílem MY CLINIC je získat a rozvíjet dlouhodobou důvěru pacientů tím, že poskytuje osobní, vysoce kvalitní a odbornou ambulantní lékařskou péči. Klinika se stane respektovaným plnohodnotným diagnostickým a léčebným centrem ambulantní péče zaměřeným na prevenci, zjišťování skutečných příčin onemocnění a jejich cílenou šetrnou léčbu.
Činnost kliniky je založena na úctě, respektu a osobním přístupu ke každému klientovi. Lékaři, sestry a ostatní zaměstnanci věnují dostatek času identifikaci individuálních zdravotních, preventivních a léčebných potřeb pacientů. Neléčí symptomy, ale zaměřují se na příčiny, které řeší přednostně vlastními prostředky s využitím profesionálního personálního a špičkového technického zázemí MY CLINIC.
* Důvěrnost citlivých informací je pro nás samozřejmostí a bude s nimi nakládáno dle platné legislativy o ochraně osobních údajů.