MY CLINIC hledá nové kolegy na místo
Recepční / asistent klientské péče

Hlavním úkolem je komunikací s klienty posilovat hodnotu značky My Clinic, usilovat o růst loajality klientů, sdělovat informace a prezentovat služby My Clinic, být tváří kliniky.

V rámci své působnosti budete zajišťovat veškeré úkony příjmu klientů, organizace a administrace poskytnutí péče, ukončení návštěvy, zajištění plateb, údržby a aktualizace údajů v interních databázích, zjišťování a obstarávání dalších potřeb a požadavků klientů, získávání zpětné vazby a její zaznamenávání do interních systémů.

Dejte nám o sobě vědět. Společně zkusíme změnit Váš profesní život.

Zašlete svůj životopis a motivační dopis naší personální manažerce:

Ing. Marie Vrančíková,
tel. +420 603 943 609
e-mail: personalni@myclinic.cz
 
 

Odborně. Slušně. Zodpovědně.

Cílem naší kliniky je získat a rozvíjet dlouhodobou důvěru pacientů. Poskytujeme osobní, vysoce kvalitní odbornou péči. Naší vizí je být respektovaným plnohodnotným diagnostickým a léčebným centrem ambulantní péče zaměřeným na prevenci, zjišťování skutečných příčin onemocnění a jejich cílenou šetrnou léčbu.

Zakládáme si na úctě, respektu a osobním přístupu ke klientům. Celý náš tým věnuje dostatek času identifikaci individuálních zdravotních, preventivních a léčebných potřeb každého jednotlivého pacienta. Neléčíme pouze symptomy, zaměřujeme se především na příčiny. Ty řešíme přednostně vlastními prostředky v týmové spolupráci specializovaných ambulancí za využití špičkového technického zázemí naší kliniky.

 

 

Požadujeme:

  • zkušenost s klientskou péčí v oblasti služeb (aktivní call centrum), například cestovního ruchu nebo bankovnictví, zkušenost ze zdravotnictví výhodou
  • vysoká míra empatie
  • smysl pro správu a zacházení s osobními a citlivými informacemi, řízenou dokumentací apod.
  • uživatelská znalost MS Office a celková počítačová gramotnost
  • vynikající verbální projev, profesionální a reprezentativní vystupování a komunikace v češtině i angličtině (plynně), další jazyky výhodou
  • znalost softwaru klientské péče, zkušenost s obsluhou platebního terminálu a s prací s pokladnou výhodou
  • schopnost efektivní spolupráce v týmu

Co nabízíme:

  • unikátní možnost být u vzniku progresivního, a na technicky vysoké úrovni vybaveného zdravotnického zařízení
  • práci na HPP v jednosměnném provozu od pondělí do pátku, a to i na zkrácený pracovní úvazek
  • spravedlivé odměňování odvozené od pracovního výkonu, přístupu k práci a spokojenosti pacientů
  • možnost podílet se na tvorbě hodnot kliniky, které záleží na svých klientech stejně tak, jako na spolupracovnících
  • možnost dalšího odborného vzdělávání
  • vynikající dopravní dostupnost a moderní zázemí nové budovy Telehouse nacházející se nedaleko stanice Metra A Dejvická

Ing. Marie Vrančíková,

tel. +420 603 943 609
e-mail: personalni@myclinic.cz
 
Důvěrnost citlivých informací je pro nás samozřejmostí a bude s nimi nakládáno dle platné legislativy o ochraně osobních údajů.

Kontakt

MyClinic s.r.o., Vodní 534/3, Smíchov, 150 00 Praha 5, IČO 01490575

KariéraDokumenty ke staženíPodmínky pro používání internetových stránekZpracování osobních údajů