Hlavním úkolem je komunikací s klienty posilovat hodnotu značky My Clinic, usilovat o růst loajality klientů, sdělovat informace a prezentovat služby My Clinic, být tváří kliniky.
V rámci své působnosti budete zajišťovat veškeré úkony příjmu klientů, organizace a administrace poskytnutí péče, ukončení návštěvy, zajištění plateb, údržby a aktualizace údajů v interních databázích, zjišťování a obstarávání dalších potřeb a požadavků klientů, získávání zpětné vazby a její zaznamenávání do interních systémů.
Dejte nám o sobě vědět. Společně zkusíme změnit Váš profesní život.
Cílem naší kliniky je získat a rozvíjet dlouhodobou důvěru pacientů. Poskytujeme osobní, vysoce kvalitní odbornou péči. Naší vizí je být respektovaným plnohodnotným diagnostickým a léčebným centrem ambulantní péče zaměřeným na prevenci, zjišťování skutečných příčin onemocnění a jejich cílenou šetrnou léčbu.
Zakládáme si na úctě, respektu a osobním přístupu ke klientům. Celý náš tým věnuje dostatek času identifikaci individuálních zdravotních, preventivních a léčebných potřeb každého jednotlivého pacienta. Neléčíme pouze symptomy, zaměřujeme se především na příčiny. Ty řešíme přednostně vlastními prostředky v týmové spolupráci specializovaných ambulancí za využití špičkového technického zázemí naší kliniky.