Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na
Podmínky pro používání internetových stránek.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.
Preventivní onkologický screening
icn
Logo MY CLINIC

MY CLINIC hledá nové kolegy na místo
Recepční / asistent klientské péče

Hlavním úkolem je komunikací s klienty posilovat hodnotu značky My Clinic, usilovat o růst loajality klientů, sdělovat informace a prezentovat služby My Clinic, být tváří kliniky.

V rámci své působnosti budete zajišťovat veškeré úkony příjmu klientů, organizace a administrace poskytnutí péče, ukončení návštěvy, zajištění plateb, údržby a aktualizace údajů v interních databázích, zjišťování a obstarávání dalších potřeb a požadavků klientů, získávání zpětné vazby a její zaznamenávání do interních systémů.

Dejte nám o sobě vědět. Společně zkusíme změnit Váš profesní život.

Požadujeme

  • zkušenost s klientskou péčí v oblasti služeb (aktivní call centrum), například cestovního ruchu nebo bankovnictví, zkušenost ze zdravotnictví výhodou
  • vysoká míra empatie
  • smysl pro správu a zacházení s osobními a citlivými informacemi, řízenou dokumentací apod.
  • uživatelská znalost MS Office a celková počítačová gramotnost
  • vynikající verbální projev, profesionální a reprezentativní vystupování a komunikace v češtině i angličtině (plynně), další jazyky výhodou
  • znalost softwaru klientské péče, zkušenost s obsluhou platebního terminálu a s prací s pokladnou výhodou
  • schopnost efektivní spolupráce v týmu

Co nabízíme

  • unikátní možnost být u vzniku progresivního, a na technicky vysoké úrovni vybaveného zdravotnického zařízení
  • práci na HPP v jednosměnném provozu od pondělí do pátku, a to i na zkrácený pracovní úvazek
  • spravedlivé odměňování odvozené od pracovního výkonu, přístupu k práci a spokojenosti pacientů
  • možnost podílet se na tvorbě hodnot kliniky, které záleží na svých klientech stejně tak, jako na spolupracovnících
  • možnost dalšího odborného vzdělávání
  • vynikající dopravní dostupnost a moderní zázemí nové budovy Telehouse nacházející se nedaleko stanice Metra A Dejvická

Kontakt

Ing. Marie Vrančíková
Personální manažerka
 
tel. +420 603 943 609
e-mail: personalni@myclinic.cz

Odborně. Slušně. Zodpovědně.

Cílem naší kliniky je získat a rozvíjet dlouhodobou důvěru pacientů. Poskytujeme osobní, vysoce kvalitní odbornou péči. Naší vizí je být respektovaným plnohodnotným diagnostickým a léčebným centrem ambulantní péče zaměřeným na prevenci, zjišťování skutečných příčin onemocnění a jejich cílenou šetrnou léčbu.

Zakládáme si na úctě, respektu a osobním přístupu ke klientům. Celý náš tým věnuje dostatek času identifikaci individuálních zdravotních, preventivních a léčebných potřeb každého jednotlivého pacienta. Neléčíme pouze symptomy, zaměřujeme se především na příčiny. Ty řešíme přednostně vlastními prostředky v týmové spolupráci specializovaných ambulancí za využití špičkového technického zázemí naší kliniky.

Všechny pozice