Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na
Podmínky pro používání internetových stránek.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.
Preventivní onkologický screening
icn
Logo MY CLINIC

O vzniku loga MY CLINIC 31.05.2021

Logo je důležitou součástí identity každého významného projektu. Nejinak tomu je i u MY CLINIC. A my jsme se rozhodli přiblížit Vám, jak se logo MY CLINIC rodilo. Vyzpovídali jsme proto tvůrce loga, Tomáše Radu z grafického studia Phrased a to nejzajímavější z rozhovoru Vám nyní přinášíme.

Na začátku procesu tvorby loga bývá vždy zadání. V případě MY CLINIC tím nosným motivem bylo “dělat věci jinak”. Tomáš Rada provedl se svými kolegy důkladnou rešerši prezentací firem ve zdravotnictví a začal se zamýšlet, jak logo MY CLINIC odlišit. Základem se stala touha zbavit se v prezentaci grafických klišé typických pro oblast zdravotnictví, ať už se to týká barevnosti anebo symboliky (červený kříž, Aeskulapova hůl apod.).

Stále však zůstala potřeba vytvořit logo relevantní pro zdravotní kliniku. Inspirací pro první skicy loga se tak stal objekt velmi úzce svázaný s oblastí medicíny - lék ve formě pilulky. S hravostí grafiků začaly vznikat různé formy ztvárnění pilulky. Finální návrh předložený grafickým studiem pak pracoval s pilulkami jako symboly jednotlivých písmen názvu MY CLINIC.

“Snažili jsme se prostřednictvím loga odlehčit důležitost návštěvy u lékaře, která bývá pro pacienty často stresující,” říká Tomáš Rada, který zároveň doufá, že se kreativní hravost při vytváření loga přenese i do vnímaní loga návštěvníky kliniky. Ve stejném duchu vytvořili grafici také  piktogramy jednotlivých specializací MY CLINIC.

Z grafických návrhů předložených Tomášem Radou se nyní používá jak plná, tak zkrácená verze. Kratší varianta, kterou tvoří 2 pilulky, se stala klasickým logem reprezentujícím MY CLINIC. V delší verzi se s “pilulkami” setkáte na několika místech v prostorách kliniky, např. u vstupu do jednotlivých ordinací.

Aplikace loga a souvisejících grafických prvků v rámci kliniky probíhala v úzké spolupráci mezi tvůrci loga a architekty budovy. Cílem bylo přirozeně včlenit logo do celkového designu interiéru MY CLINIC, koncipovaného tak, aby navozoval přátelskou rodinnou atmosféru a pocity bezpečí. To jestli se to podařilo, můžete konec konců posoudit sami.

MY CLINIC · Tomáš Rada - rozhovor o logu MY CLINIC - Podcast