Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na
Podmínky pro používání internetových stránek.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.
Preventivní onkologický screening
icn
Logo MY CLINIC

Aktuálně hledáme kolegu či kolegyni na pozici
ASISTENT/ka a OFFICE MANAGER/ka

Jsme soukromá rodinná klinika, která poskytuje komplexní zdravotní péči na té nejvyšší úrovni. Stále rozšiřujeme nabídku služeb klientům i naše pracovní týmy.

Vaším úkolem bude organizační a administrativní zajištění chodu kanceláře ředitelky a jednatelky společnosti, vedení její agendy, organizace telefonické a písemné komunikace uvnitř i vně společnosti a podpora vrcholového vedení.

Budete zajišťovat přípravu a projednání podkladů pro mítinky a porady ředitelky a vedení společnosti, včetně tvorby zápisů, a řízení, organizaci a zakládání dokumentů. K dalším úlohám na této pozici patří péče o návštěvy a poskytování běžného kancelářského servisu.

Co nabízíme

  • Příležitost podílet se na rozvoji unikátního moderního zdravotnického zařízení navazujícího na tradici rodinných lékařů
  • Benefity: zdravotní péče i pro rodinné příslušníky, 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, sick days, občerstvení na pracovišti
  • Vynikající dopravní dostupnost a moderní zázemí nové budovy Telehouse nedaleko stanice metra A Dejvická
  • Začlenění do zapáleného týmu lékařů, sester a administrativy kliniky
  • Nástup dle dohody

Jaké znalosti a dovednosti u nás uplatníte

  • SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
  • Zkušenost z pozice asistent/office manager nebo na jiné obdobné administrativní pozici
  • Velmi dobré organizační, analytické a koordinační schopnosti, systematičnost, spolehlivost, pečlivost
  • Orientace v požadavcích na administraci a agendu řízení společností, projektovém řízení a manažerském reportingu
  • Proaktivní přístup k řešení problémů, samostatnost, vysoká úroveň vlastní disciplíny a účelného rozvržení času
  • Vynikající znalost použití nástrojů MS Office, zejména Word, Excel a PowerPoint
  • Příjemné, pozitivní a vyzrálé vystupování, schopnost týmové práce, úsměv, flexibilita
  • Výborná znalost češtiny a plynná angličtina

Zaujala vás tato pracovní nabídka?
Dejte nám o sobě vědět.

Zašlete svůj životopis a motivační dopis naší personální manažerce a my se s vámi rádi spojíme.
Ing. Marie Vrančíková,
tel: +420 603 943 609,
e-mail: personalni@myclinic.cz