Hlavním úkolem je koordinovat recepci a práci recepčních, komunikovat s klienty a posilovat hodnotu značky MY CLINIC. Podporovat růst MY CLINIC, loajalitu klientů, sdělovat informace, prezentovat naše služby a být tváří kliniky.
V rámci své působnosti budete především zajišťovat veškeré úkony v souvislosti s organizací recepce, přípravou směn, dohledem nad administrací poskytnuté péče, ale také zajišťovat vlastní příjem klientů, jejich spokojenost a příjemný dojem z každé návštěvy. Dále budete zajišťovat platby, údržbu a aktualizace údajů v interních databázích, zjišťovat a obstarávat další potřeby a požadavky klientů, získávat zpětnou vazbu a zaznamenávat ji do interních systémů.
Dejte nám o sobě vědět a společně zkusíme změnit Váš profesní život.
Cílem naší kliniky je získat a rozvíjet dlouhodobou důvěru pacientů. Poskytujeme osobní, vysoce kvalitní odbornou péči. Naší vizí je být respektovaným plnohodnotným diagnostickým a léčebným centrem ambulantní péče zaměřeným na prevenci, zjišťování skutečných příčin onemocnění a jejich cílenou šetrnou léčbu.
Zakládáme si na úctě, respektu a osobním přístupu ke klientům. Celý náš tým věnuje dostatek času identifikaci individuálních zdravotních, preventivních a léčebných potřeb každého jednotlivého pacienta. Neléčíme pouze symptomy, zaměřujeme se především na příčiny. Ty řešíme přednostně vlastními prostředky v týmové spolupráci specializovaných ambulancí za využití špičkového technického zázemí naší kliniky.