Vaše role se bude skládat z 20 % vedení menšího týmu reprezentantů klientské péče, a z 80 % se budete spolupodílet na komunikaci s klienty, posilovat hodnotu značky MY CLINIC, usilovat o růst a loajalitu klientů, poskytovat a prezentovat informace o našich službách a produktech
Mezi vaše odpovědnosti bude patřit příprava směn, kontrola docházky, tvorba procesů a manuálů, a ostatní úkony spojené s vedením týmu. Současně budete komunikovat s klienty po telefonu, emailu a zajišťovat nadstandardní péči při objednávání termínů, administraci a aktualizaci osobních údajů v interních databázích a vyřizování různých požadavků.
Dejte nám o sobě vědět a společně zkusíme změnit Váš profesní život.
Cílem naší kliniky je získat a rozvíjet dlouhodobou důvěru pacientů. Poskytujeme osobní, vysoce kvalitní odbornou péči. Naší vizí je být respektovaným plnohodnotným diagnostickým a léčebným centrem ambulantní péče zaměřeným na prevenci, zjišťování skutečných příčin onemocnění a jejich cílenou šetrnou léčbu.
Zakládáme si na úctě, respektu a osobním přístupu ke klientům. Celý náš tým věnuje dostatek času identifikaci individuálních zdravotních, preventivních a léčebných potřeb každého jednotlivého pacienta. Neléčíme pouze symptomy, zaměřujeme se především na příčiny. Ty řešíme přednostně vlastními prostředky v týmové spolupráci specializovaných ambulancí za využití špičkového technického zázemí naší kliniky.